Suomi Solutions avasi uuden Help Desk asiakastukipalvelun!


Suomi Solutionsin asiakastuki ottaa ison kehitysaskeleen! Avasimme uuden Help Desk -järjestelmän.

Asiakkaamme voivat nyt pyytää apua helpommin sähköpostilla tai käyttämällä uutta Help Desk järjestelmää. Uusia ominaisuuksia on mm.

  • avun saamiseksi ei tarvitse rekisteröityä tai kirjautua palveluun.
  • avata tukipyynnön lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@suomisolutions.fi.
  • rekisteröitymällä voi seurata ja hallinnoida omia tukipyyntöjä.
  • asiakastukeemme voi rekisteröityä käyttäen sähköpostiosoitetta, Google, Facebook tai Twitter tiliä.
  • tukipyynnöt ja apua on saatavilla pelkästään sähköpostia käyttäen käyttämättä Help Desk järjestelmää ollenkaan.
  • tukipyynnön etenemisestä lähetämme ilmoituksia.

Help Desk asiakastuki on avattu osoitteeseen: https://suomisolutions.freshdesk.com

Haluamme muistuttaa, että asiakkaamme saavat edelleen korkealaatuista IT-tukea perinteiseen tapaan puhelimitse tutusta numerostamme 020 761 3750.

Jätä kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.