Suomi Solutionsin asiakastuki ottaa ison kehitysaskeleen! Avasimme uuden Help Desk -järjestelmän.
Asiakkaamme voivat nyt pyytää apua helpommin sähköpostilla tai käyttämällä uutta Help Desk järjestelmää. Uusia ominaisuuksia on mm.
- avun saamiseksi ei tarvitse rekisteröityä tai kirjautua palveluun.
- avata tukipyynnön lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki@suomisolutions.fi.
- rekisteröitymällä voi seurata ja hallinnoida omia tukipyyntöjä.
- asiakastukeemme voi rekisteröityä käyttäen sähköpostiosoitetta, Google, Facebook tai Twitter tiliä.
- tukipyynnöt ja apua on saatavilla pelkästään sähköpostia käyttäen käyttämättä Help Desk järjestelmää ollenkaan.
- tukipyynnön etenemisestä lähetämme ilmoituksia.
Help Desk asiakastuki on avattu osoitteeseen: https://suomisolutions.freshdesk.com
Haluamme muistuttaa, että asiakkaamme saavat edelleen korkealaatuista IT-tukea perinteiseen tapaan puhelimitse tutusta numerostamme 020 761 3750.